Menu szybkiego dostępu
Rekrutacja nauczycieli przedmiotów zawodowych do akredytowanego projektu: 2023-1-PL01-KA121-VET-000127008 w ramach programu Erasmus+, akcja kluczowa 1: Mobilność edukacyjna osób. Job-shadowing.
Regulamin rekrutacji nauczycieli przedmiotów zawodowych – pobierz
Regulamin job-shadowing (obserwacji pracy) – pobierz
Formularz zgłoszeniowy dla nauczycieli – pobierz
Lista zakwalifikowanych nauczycieli – pobierz
Lista zakwalifikowanych uczestników projektu oraz lista rezerwowa dla projektu 2023-1-PL01-KA121-VET-000127008 – pobierz
Lista zakwalifikowanych do drugiego etapu rekrutacji projektu Erasmus+ – pobierz
Testy dla kandydatów na praktyki zagraniczne odbędą się 28 lutego 2024 r. o godz. 12:40 w sali 246.
Rekrutacja do akredytowanego projektu: 2023-1-PL01-KA121-VET-000127008 w ramach programu Erasmus+, akcja kluczowa 1: Mobilność edukacyjna osób
Od dzisiaj do 21 lutego 2024 r. uczniowie klas czwartych mogą zgłosić swoją kandydaturę na praktyki zagraniczne. Praktyki zagraniczne są współfinansowane przez program Erasmus+ (finasowanie ze środków Unii Europejskiej).
W tym roku jedziemy do Szwecji (Malmo i okolice). Planowany termin praktyk (z podrożą): 22 czerwca – 14 lipca 2024 r.
Rekrutacja oparta jest na zasadach konkursu. Szczegóły znajdują się w regulaminie konkursu i formularzu zgłoszeniowym.
Regulamin rekrutacji- pobierz
Regulamin stażu – pobierz
Formularz zgłoszeniowy – pobierz
Relacja z wyjazdu uczniów do Szwecji '2023
10 lipca 2023 roku, grupa siedemnastu uczniów z klas po szkole podstawowej wraz z dwójką opiekunów z Zespołu Szkół nr 36 w Warszawie rozpoczęła podróż do Malmö w Szwecji – miejsca praktyk w ramach programu Erasmus+. Z Warszawy wyruszyli pociągiem do Gdyni, skąd nocnym promem popłynęli do szwedzkiej Karlskrony, z której busem dotarli do celu.
Trzy tygodnie upłynęły im po hasłem praktyk zawodowych w firmach szwedzkich. Zawieranie nowych znajomości, doskonalenie się w obszarach zawodowych – informatyki i mechatroniki, jak również rozwijanie umiejętności komunikowania się w języku angielskim, to tylko niektóre działania, jakie udało im się tam zrealizować.
Pierwszy dzień w Szwecji był czasem zapoznania się z okolicą. Malmö to nie tylko zabytki – Stortorget (XVI wieczny Ratusz), zamek, biblioteka, kościoły, parki jak chociażby Slottsträdgården, to także Muzeum Techniki, kameralny Lilla Torg (Mały Rynek) czy plaża Ribersborgs, z której można podziwiać największy budynek w Szwecji – Turning Torso. Nawet Ci, którzy lubią wyzwania znajdą coś dla siebie – Muzeum Obrzydliwego Jedzenia, w którym znalazł się i polski akcent – kiszona kapusta.
Pierwszy tydzień zagranicznych praktyk zaczął się dla uczestników od poniedziałkowego spotkania w biurze partnera. Pomimo wcześniejszego kulturowego przygotowania okazało się, że Szwedzi mają swoje zwyczaje i nawyki, które warto znać z racji ich oryginalności. Następnie uczniowie poznali swoich mentorów, miejsca praktyk oraz zostały im przedstawione wyznaczone zadania.
Pierwszego dnia praktyk uczestnicy rozpoczęli praktyki zawodowe. To był początek, jak się okazało, realizacji zupełnie nowych wyzwań, rozwijania swoich umiejętności, zainteresowań oraz kompetencji językowych.
Nie zabrakło również chwil spędzonych razem. W pierwszym tygodniu zorganizowany został grill nad morzem, co było okazją do podzielenia się pierwszymi wrażeniami. Uczestnicy z entuzjazmem opowiadali o swoich przedsięwzięciach, doświadczeniach. Oprócz tego przedstawiciel partnera podczas spaceru do jednego z pobliskich parków zapoznał grupę z tradycyjnymi szwedzkimi grami. Z początku nie wzbudziły entuzjazmu, ale koniec był niezwykle emocjonujący.
Sobota 19 czerwca 2023 roku była dniem poznawania okolic miejsca pobytu. Grupa zwiedziła Zamek Malmö z przewodnikiem, który w ciekawy sposób opowiadał o historii tego XV wiecznego monumentalnego gmachu. Niestety, jak się okazało, w zamku nie mieszkają żadne duchy, za to można zobaczyć egzotyczne gatunki ryb, płazów, gadów w muzealnym oceanarium. Kolejnym punktem programu było Muzeum Techniki i Żeglugi Morskiej. Tu każdy znalazł coś dla siebie, nawet niekoniecznie będąc fanem różnego rodzaju silników i ich zastosowań. Dzień zakończył się klopsikami w szwedzkiej IKEA.
W niedzielę 18 czerwca 2023 roku partner zorganizował wycieczkę do Narodowego Parku Söderåsens. Za namową jednego z opiekunów grupa podjęła się wyzwania – pokonania najtrudniejszego szlaku. Kilkukilometrowy spacer po dolinach, stromych stokach, stożkach piargowych uczestnicy pokonali bez żadnych problemów.
W drugim tygodniu praktyk uczniowie bez większych trudności wywiązywali się z przydzielonych im zadań, wykazując pomysłowością i kreatywnością.
Również i w tym tygodniu nie zabrakło czasu na integrację. Opiekunowie poznali tradycyjną szwedzką przerwę w pracy zwaną fiką, która silnie zakorzeniła się w szwedzkim stylu życia. Był czas na wspólne grillowanie i uczestniczenie w weekend w wycieczkach krajoznawczych. W sobotę grupa pojechała do stolicy Danii Kopenhagi, gdzie była możliwość zobaczenia głównych atrakcji: Ogrodów Tivoli, zamku Rosenborg, Amelienborg, Christiansborg, The Round Tower, Kastellet, Kościoła Marmurowego, pomnika Małej Syrenki, nadbrzeżnej uliczki Nyhavn znanej z kolorowych domów.
W niedzielę czekał na uczestników spacer po Parku Narodowym Kullaberg oferującym zróżnicowany krajobraz, na który składają się latarnia morska, klify, piaszczyste plaże, lasy i pastwiska.
W ostatnim tygodniu praktyk uczniowie finalizowali swoje projekty, jak również przygotowywali swoje sprawozdania z realizacji powierzonych im zadań.
Również i w tym tygodniu znalazł się czas na integrację. Tym razem zostało zorganizowane spotkanie na plaży, podczas którego była okazja do spróbowania szwedzkich specjałów między innymi popularnych cynamonowych Kanelbullar czy ciasteczek potocznie nazywanych Vacuum Cleaner.
W piątek 30 czerwca 2023 roku odbyło się spotkanie w biurze uroczyste zakończenie praktyk. W opinii przedstawiciela partnera jak również i mentorów uczestnicy wywiązali się wzorowo z powierzonych im zadań. Uczniowie zostali docenieni za swoją kreatywność, pomysłowość i zaangażowanie. Wszyscy otrzymali certyfikaty i pożegnali się z pracodawcami.
1 lipca po wymeldowaniu się z hotelu był czas na ostatni spacer, zakup pamiątek i wspólny posiłek. To był jedyny dzień, kiedy nie dopisała pogoda. Deszcz towarzyszył cały dzień, ale również i uśmiech na twarzy.
2 lipca 2023 roku grupa siedemnastu uczniów i dwóch opiekunów powróciła do Polski.
Projekt finansowany był w ramach programu Erasmus+.
Lista zakwalifikowanych uczestników projektu oraz lista rezerwowa dla projektu 2022-1-PL01-KA121-VET-000052748. – pobierz
Lista zakwalifikowanych do drugiego etapu rekrutacji projektu Erasmus+ – pobierz
Testy dla kandydatów na praktyki zagraniczne odbędą się 9 marca 2023 r. o godz. 11:40 w salach 246 i 235.
Informacja o zmianie kryteriów rekrutacyjnych do projektu – pobierz
Wydłużony termin składania wniosków do 6 marca 2023 r.
Od dzisiaj do 2 marca 2023 r. uczniowie klas czwartych po szkole podstawowej mogą zgłosić swoją kandydaturę na praktyki zagraniczne. Praktyki zagraniczne są współfinansowane przez program Erasmus+ (finasowanie ze środków Unii Europejskiej).
W tym roku jedziemy do Szwecji (Malmo i okolice). Planowany termin praktyk (bez podroży): 12 czerwca – 30 czerwca 2023 r. plus czas na podróż.
Rekrutacja oparta jest na zasadach konkursu. Szczegóły znajdują się w regulaminie konkursu i formularzu zgłoszeniowym.
Regulamin rekrutacji – pobierz
Regulamin stażu – pobierz
Formularz zgłoszeniowy – pobierz
Relacja z wyjazdu uczniów do Szwecji '2022
Dnia 22 sierpnia 2022 roku, grupa szesnastu uczniów, sześciu nauczycieli oraz dwóch opiekunów z Zespołu Szkół nr 36 w Warszawie rozpoczęła realizację praktyk zagranicznych w ramach programu Erasmus+ w Malmö w Szwecji . Przez kolejne trzy tygodnie, uczniowie odbywali praktyki zawodowe w firmach szwedzkich. Uczniowie i nauczyciele przedmiotów zawodowych podczas praktyk zawierali nowe znajomości, doskonalili się w swoich obszarach zawodowych oraz poprawiali komunikacyjną znajomość języka angielskiego.
W pierwszym tygodniu praktyk zagranicznych, uczniowie zapoznali się ze swoimi mentorami, miejscami pracy oraz wyzwaniami, którym musieli sprostać. Tydzień zaczęli od poniedziałkowego spotkania w biurze partnera, gdzie jego przedstawiciele wprowadzili praktykantów w szwedzki tryb życia oraz pracy, a następnie każdy z nich spotkał się ze swoim opiekunem, który przedstawił im ich nowe zadania oraz miejsca pracy. Następnego dnia, uczniowie spotkali się z opiekunami i rozpoczęli praktyki zawodowe o ustalonych z nimi godzinach. W trakcie pracy, uczniowie stawiali czoła nowym wyzwaniom i realizowali złożone projekty rozwijające ich kompetencje zawodowe oraz zainteresowania.
Dnia 26 sierpnia 2022r., sześciu nauczycieli przedmiotów zawodowych zakończyło praktyki typu obserwacji pracy (job shadowing) w Szwecji. Mobilność rozpoczęła się od podróży promem pomiędzy portami Świnoujście-Ystad (20 sierpnia 2022r.). W niedzielę (21 sierpnia 2022r.), grupa nauczycieli zapoznała się ze starówką i nabrzeżem Malmö. Popołudniu zostali zakwaterowani w hotelu. Od poniedziałku (22 sierpnia 2022r.) rozpoczęły się praktyki zawodowe. Zaczęły się one od oficjalnego powitania w biurze partnera projektu i od prezentacji na temat kultury i zwyczajów mieszkańców Szwecji. Tego samego dnia rozpoczęły się też aktywności związane z obserwacją pracy. Podczas pięciu dni, nauczyciele przedmiotów zawodowych odwiedzili kilka przedsiębiorstw, w których mieli możliwość rozmowy z właścicielami i dyrektorami oraz sposobność obserwacji pracy i rozmowy z pracownikami firm z obszaru IT. Podczas tych wizyt, uczestnicy mobilności zapoznali się ze sposobami działania przedsiębiorstw, uaktualnili wiedzę z obszaru stosowanych metod pracy, zarządzania przedsiębiorstwami, wymagań współczesnego rynku pracy itp. Popołudniami mieli okazję na realizację programu kulturalnego: odwiedzenia kilku okolicznych miejscowości, zwiedzenia Kopenhagi i poznania centrum tego miasta, spróbowania lokalnej kuchni, spędzenia kilku wieczorów na wybrzeżu Malmö. W piątek popołudniu (26 sierpnia 2022r.), odbyło się oficjalne, uroczyste zakończenie praktyk nauczycieli przedmiotów zawodowych. W sobotę (27 sierpnia 2022r.), nauczyciele wzięli udział w wycieczce do Parku Narodowego Kullaberg. Następnie, nocnym promem wrócili do Polski.
Pozostali uczestnicy mobilności weekend w Szwecji przeznaczyli na zwiedzanie parku narodowego Kullaberg i Kopenhagi, stolicy Danii.
W sobotę (27 sierpnia 2022r.), dwie godziny wędrowali oni po parku narodowym – Kullaberg. Wycieczkę prowadził przewodnik reprezentujący partnera projektu. Z parku, uczestnicy projektu pojechali do miejscowości Lund, w której zwiedzili m.in. katedrę ewangelicko-augsburską z unikalnym zegarem, ogród botaniczny oraz centrum miasteczka. W niedzielę (28 sierpnia 2022r.), szesnastu uczniów wraz z dwoma opiekunami udało się do Kopenhagi. Do miasta dostali się oni pociągiem, który przejeżdża przez najdłuższy most w Europie – Oresundsbron. Most ten łączy Szwecję z Danią, a czas podróży pomiędzy dwoma miastami wynosi około 30 minut. W Kopenhadze, uczestnicy wycieczki mieli okazję podziwiania parlamentu, kolorowej ulicy Nyhavn, zobaczyli także uroczystą zmianę warty przed pałacem królewskim. Kolejnymi atrakcjami było zwiedzanie średniowiecznych koszar, ogrodów królewskich i parku botanicznego.
W kolejnym tygodniu praktyk (od 29 sierpnia do 2 września 2022r.), po zaaklimatyzowaniu się w firmach, uczniowie zaczęli wykonywać powierzone im obowiązki zawodowe. Każdy dzień skrywał nowe wyzwania, podczas których trzeba było się wykazać kreatywnością i skutecznością. Była to świetna okazja na nabycie nowych umiejętności oraz kontaktów. Jednak w natłoku tych wszystkich obowiązków związanych z praktykami, uczniowie znaleźli również czas na chwilę odpoczynku. W środę (31 sierpnia 2022r.), wybrali się na rejs łódkami po kanałach Malmö, natomiast w czwartek (1 września 2022r.), udało im się spędzić odrobinę czasu przy grillu i wspólnej zabawie.
W następny weekend (3 i 4 września 2022r.), uczniowie przebywający na praktykach zawodowych wybrali się na wycieczkę po muzeach i zabytkach Malmö, odwiedzili kolejny park narodowy Szwecji – Söderåsens, oraz zwiedzili skansen w Lund. Wraz z przewodnikiem zwiedzili zamek Malmö Castle, gdzie poznali jego historię ciągnącą się od roku 1434. Następnie udali się do pobliskiego muzeum Technologii i Morza (Technology & Maritime Museum), w którym mieli okazję obejrzeć wiele interesujących wystaw, a także zwiedzić prawdziwą łódź podwodną.
W niedzielę, uczniowie odwiedzili park narodowy Söderåsens, w którym to pokonali szlak o długości ok. 8 km. Podczas tej wędrówki mieli okazje podziwiać malownicze widoki w tymże parku. Wracając odwiedzili skansen w Lund.
Grupa 16 uczniów oraz dwóch opiekunów biorących udział w praktykach zagranicznych w Szwecji wróciła do Polski 11 września 2022r. Podczas ostatniego tygodnia praktyk (5-9 września 2022r.) poznali oni m. in. kilka kultowych szwedzkich studenckich gier (5 września 2022r.). Uczestniczyli oni również w kolejnym grillu (8 września 2022r.). W piątek (9 września 2022r.), uczniowie pożegnali się ze swoimi pracodawcami. Uroczyste zakończenie praktyk miało miejsce w biurze tego samego dnia, gdzie grupa pożegnała się z całą kadrą partnera a uczniowie otrzymali certyfikaty poświadczające zakończenie praktyk zawodowych. Następnego dnia (10 września 2022r.), uczestnicy praktyk wymeldowali się z hotelu i rozpoczęli podróż powrotną do Polski. Projekt finansowany był w ramach programu Erasmus+.
Relacja z wyjazdu nauczycieli do Szwecji '2022
Sześciu nauczycieli przedmiotów zawodowych zakończyło praktyki typu obserwację pracy w Szwecji.
Mobilność rozpoczęła się od podróży promem pomiędzy portami Świnoujście-Ystad. W niedzielę grupa nauczycieli zapoznała się ze starówką i nabrzeżem Malmo. Popołudniu zostali zakwaterowani w hotelu.
Od poniedziałku rozpoczęły się praktyki zawodowe. Zaczęły się one od oficjalnego powitania w biurze partnera projektu i od prezentacji na temat kultury i zwyczajów mieszkańców Szwecji. Tego samego dnia rozpoczęły się też aktywności związane z obserwacją pracy. Podczas pięciu dni nauczyciele przedmiotów zawodowych odwiedzili kilka przedsiębiorstw, w których mieli możliwość rozmowy z właścicielami i dyrektorami oraz sposobność obserwacji pracy i rozmowy z pracownikami firm z obszaru IT. Podczas tych wizyt uczestnicy mobilności zapoznali się ze sposobami działania przedsiębiorstw, uaktualnili wiedzę z obszaru stosowanych metod pracy, zarządzania przedsiębiorstwami, wymagań współczesnego rynku pracy itp.
Popołudniami mieli okazję na realizację programu kulturalnego: odwiedzenie kilku okolicznych miejscowości, zwiedzenie Kopenhagi i poznania centrum tego miasta, spróbowania lokalnej kuchni, spędzenia kilku wieczorów na przepięknym wybrzeżu Malmo.
W piątek popołudniu odbyło się oficjalne, uroczyste zakończenie praktyk.
W sobotę nauczyciele wzięli udział w wycieczce do Parku Narodowego Kullaberg. Następnie nocnym promem wrócili do Polski.
Lista zakwalifikowanych nauczycieli do akredytowanego projektu 2021-1-PL01-KA121-VET-000004962 – pobierz
Lista zakwalifikowanych uczniów i lista rezerwowych uczniów do akredytowanego projektu: 2021-1-PL01-KA121-VET-000004962 – pobierz
Akredytowany projekt: 2021-1-PL01-KA121-VET-000004962
w ramach programu Erasmus+, akcja kluczowa 1: Mobilność edukacyjna osób. Job-shadowing.
Regulamin rekrutacji nauczycieli przedmiotów zawodowych – pobierz
Regulamin job-shadowing (obserwacji pracy) – pobierz
Formularz zgłoszeniowy dla nauczycieli – pobierz
Akredytowany projekt: 2021-1-PL01-KA121-VET-000004962 w ramach programu Erasmus+, akcja kluczowa 1: Mobilność edukacyjna osób
Wyniki pierwszego etapu rekrutacji – pobierz
Dla zakwalifikowanych uczniów test z języka angielskiego oraz wiedzy zawodowej , informatycznej i BHP w drugim etapie rekrutacji do projektu odbędzie się w dniu 17 maja br. o godz. 11:50 w salach 246v i 230
Rekrutacja do akredytowanego projektu: 2021-1-PL01-KA121-VET-000004962 w ramach programu Erasmus+, akcja kluczowa 1: Mobilność edukacyjna osób
Od dzisiaj do 12 maja br. uczniowie klas trzecich po gimnazjum mogą zgłosić swoją kandydaturę na praktyki zagraniczne, które są finansowane przez program Erasmus+ (finasowanie ze środków Unii Europejskiej). W tym roku jedziemy do Szwecji (okolice Malmo). Planowany termin praktyk z podróżami: 21 sierpnia – 11 września br.
Rekrutacja oparta jest na zasadach konkursu. Szczegóły znajdują się w regulaminie konkursu i formularzu zgłoszeniowym .
Dnia 9 lutego 2020 roku, grupa 16 uczniów i 2 opiekunów udała się w podróż do Irlandii w celu odbycia praktyk w lokalnych firmach irlandzkich powiązanych z działalnością w dziedzinie IT.
Następnego dnia, uczniowie wspólnie z opiekunami wybrali się do siedziby firmy Your International Training, która jest partnerem projektu. Uczestnicy wzięli udział w wykładzie na temat kultury, zwyczajów i zasad panujących w Irlandii.
Uczniowie odwiedzili miejsca praktyk jeszcze tego samego dnia, mając przy tym okazję zapoznać się z miejscem pracy, jej charakterystyką oraz poznać zasady bezpieczeństwa i funkcjonowania poszczególnego przedsiębiorstwa. Opiekunowie stażu odwiedzili irlandzkie przedsiębiorstwa, w których uczniowie uczestniczący w projekcie odbywali praktyki. We wtorek, Panowie Rasz i Opiłowski odwiedzili uczniów pracujących w mieście Cork. Następnego dnia przeprowadzili oni wizytację uczniów odbywających praktyki w miasteczku Mallow. Po pierwszym tygodniu pobytu, uczniowie byli wyraźnie zadowoleni i usatysfakcjonowani pracą jaką wykonywali w miejscu praktyk, co motywowało ich do dalszego postępu w wykonywanej pracy. Po tygodniu praktyk, uczniowie wraz z opiekunami wzięli udział w programie kulturalno-krajoznawczym. W sobotę (15 lutego 2019 r.) wybrali się oni do Parku Narodowego Killarney w hrabstwie Kerry, gdzie odwiedzili miejscowe muzeum, udali się na wodospad Torc Waterfall oraz zwiedzili ruiny średniowiecznego klasztoru. W niedzielę, uczniowie i opiekunowie udali się do miasta Cork. Pierwszym celem wycieczki było zabytkowe więzienie Cork City Gaol. Kolejnym miejscem na liście programu był Elizabeth Fort, czyli najważniejszy punkt obronny miasta Cork. Następnie uczniowie udali się do centrum Cork w celu zwiedzenia średniowiecznej części miasta.
W drugim tygodniu praktyk, opiekunowie stażu zajmowali się dokumentacją związaną z pobytem na Zielonej Wyspie. Z kolei, uczniowie kontynuowali kolejny tydzień praktyk zagranicznych.
Program kulturalno-krajoznawczy na drugi weekend obejmował odwiedzenie stolicy Irlandii, Dublina, oraz Cliffs of Moher (Klifów Moheru), największej atrakcji turystycznej w Irlandii. Zwiedzanie rozpoczęli oni od udania się na stadion narodowych sportów irlandzkich – Croke Park. Następnym celem był Trinity College Dublin, czyli najstarszy uniwersytet założony przez królową Anglii Elżbietę I w 1592 roku. Następnie grupa odwiedziła Aviva Stadium, największy obiekt piłkarski w Irlandii. Ostatnim punktem docelowym w Dublinie była Spire of Dublin, bardzo oryginalna iglica wybudowana na powitanie nowego tysiąclecia. Chodzenie po klifach miało miejsce w niedzielę (23 lutego 2020r.) i dostarczyło całej grupie niezapomnianych wrażeń oraz widoki zapierające dech w piersiach.
Ostatni tydzień praktyk rozpoczął się od tradycyjnej już wizytacji uczniów odbywających praktyki w Cork i Mallow przeprowadzonej przez obu opiekunów praktyk. Uczniowie zachowali wysoki poziom motywacji w pracy oraz byli bardzo usatysfakcjonowani z efektów końcowych odbytych praktyk. Na podsumowanie praktyk, uczniowie wraz z opiekunami udali się na uroczyste wręczenie certyfikatów potwierdzających odbycie praktyk, które miało miejsce w siedzibie firmy Your International Training. Pobyt w Irlandii uwieńczony został ostatnią wycieczką krajoznawczą do Cork (sobota, 29.02.2020r.). Tym razem uczniowie i opiekunowie udali się do części portowej miasta, gdzie zwiedzili obserwatorium Blackrock Castle a następnie zwiedzili University College Cork.
W niedzielę (1 marca 2020r.), uczestnicy projektu zakończyli pobyt w Irlandii wylatując z lotniska zlokalizowanego w Shannon a przylatując na lotnisko w Modlinie. Cała grupa wraz z opiekunami jest mocno zadowolona nie tylko z odbytych praktyk, ale również z aspektów kulturowych i krajoznawczych jak i z możliwości podwyższenia poziomu znajomości języka angielskiego.
Praktyki zagraniczne zostały zrealizowane w ramach projektu „Podniesienie kompetencji zawodowych uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Nr 36 im. Marcina Kasprzaka w Warszawie” o numerze 2018-1-PL01-KA102-047577 w ramach projektu „Ponadnarodowa mobilność uczniów i absolwentów oraz kadry kształcenia zawodowego” realizowanego ze środków PO WER na zasadach Programu Erasmus+ sektor Kształcenie i szkolenia zawodowe
W dniach od 24 września do 7 października 2019 r. będzie trwał pierwszy etap rekrutacji do projektu „Podniesienie kompetencji zawodowych uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Nr 36 im. Marcina Kasprzaka w Warszawie” o numerze 2018-1-PL01-KA102-047577 w ramach projektu „Ponadnarodowa mobilność uczniów i absolwentów oraz kadry kształcenia zawodowego” realizowanego ze środków PO WER na zasadach Programu Erasmus+ sektor Kształcenie i szkolenia zawodowe
Podstawowe kryteria rekrutacyjne dla kandydatów zamierzających ubiegać się o bezpłatne staże zagraniczne to:
Kandydaci, którzy spełniają powyższe kryteria i zamierzają uczestniczyć w stażu zagranicznym muszą zapoznać się z:
oraz wypełnić i złożyć w sekretariacie szkoły do dnia 4 października br. następujące dokumenty:
O dacie złożenia formularza zgłoszeniowego i dodatkowych dokumentów decyduje data ich wpłynięcia do sekretariatu szkoły.
Ogłoszenie wyników rekrutacji nauczycieli przedmiotów zawodowych do projektu „Podniesienie kompetencji zawodowych uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Nr 36 im. Marcina Kasprzaka w Warszawie” o numerze 2018-1-PL01-KA102-047577 w ramach projektu „Ponadnarodowa mobilność uczniów i absolwentów oraz kadry kształcenia zawodowego” realizowanego ze środków PO WER na zasadach Programu Erasmus+ sektor Kształcenie i szkolenia zawodowe
Komisja Rekrutacyjna po analizie złożonych wniosków zakwalifikowała do udziału w projekcie następujących nauczycieli:
Zakwalifikowani nauczyciele mają obowiązek potwierdzić swój udział w projekcie w sposób określony w oddzielnym liście elektronicznym do dnia 27 lutego 2019 r. Kandydat może złożyć odwołanie od decyzji Komisji Rekrutacyjnej w okresie jednego dnia roboczego licząc od dnia upublicznienia wyników rekrutacji.
Mobilność jest realizowana w ramach projektu „Podniesienie kompetencji zawodowych uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Nr 36 im. Marcina Kasprzaka w Warszawie” o numerze 2018-1-PL01-KA102-047577 w ramach projektu „Ponadnarodowa mobilność uczniów i absolwentów oraz kadry kształcenia zawodowego” realizowanego ze środków PO WER na zasadach Programu Erasmus+ sektor Kształcenie i szkolenia zawodowe.
Podczas rekrutacji ocenie będą podlegać następujące obszary pracy nauczyciela przedmiotów zawodowych:
Składanie formularzy zgłoszeniowych wraz z załącznikami od 23 stycznia do 15 lutego 2019 r.
Szczegóły rekrutacji znajdują się w regulaminie rekrutacji i regulaminie stażu.
Uczniów zakwalifikowanych do drugiego etapu rekrutacji zapraszamy na test z języka angielskiego w piątek 12 października br., o godz 15:30 w sali konferencyjnej.
W dniach od 21 września do 5 października 2018 r. będzie trwał pierwszy etap rekrutacji do projektu „Podniesienie kompetencji zawodowych uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Nr 36 im. Marcina Kasprzaka w Warszawie” o numerze 2018-1-PL01-KA102-047577 w ramach projektu „Ponadnarodowa mobilność uczniów i absolwentów oraz kadry kształcenia zawodowego” realizowanego ze środków PO WER na zasadach Programu Erasmus+ sektor Kształcenie i szkolenia zawodowe Podstawowe kryteria rekrutacyjne dla kandydatów zamierzających ubiegać się o bezpłatne staże zagraniczne to:
Kandydaci, którzy spełniają powyższe kryteria i zamierzają uczestniczyć w stażu zagranicznym muszą zapoznać się z:
oraz wypełnić i złożyć w sekretariacie szkoły do dnia 5 października br. następujące dokumenty:
O dacie złożenia formularza zgłoszeniowego i dodatkowych dokumentów decyduje data ich wpłynięcia do sekretariatu szkoły.
do projektu „Zwiększenie szans na podjęcie pracy w zawodzie technik informatyk dla uczniów Zespołu Szkół nr 36 w Warszawie” nr projektu: 2016-1-PL01-KA102-023996 finansowany ze środków ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER) w ramach projektu „Staże zagraniczne dla uczniów i absolwentów szkół zawodowych oraz mobilność kadry kształcenia zawodowego”.
Komisja Rekrutacyjne po analizie 30 wniosków zakwalifikowała do udziału w projekcie następujących uczniów:
L.p. | Imię i nazwisko | Liczba uzyskanych punktów |
1. | Paweł Karol Niewiadowski | 46 |
2. | Agnieszka Ewa Bielecka | 43 |
3. | Szymon Olaf Maciejewski | 42 |
4. | Piotr Cyps albo Zyps | 40 |
5. | Kamil Adam Gałązka | 39 |
6. | Eryk Artur Czekaj | 38 |
7. | Julian Klemens Licznerski | 38 |
8. | Daniel Karol Jóźwiak | 37 |
9. | Damian Piotr Cichocki | 36 |
10. | Tomasz Suchenek | 36 |
11. | Mateusz Kamil Konopka | 34 |
12. | Jakub Bartosz Kur | 32 |
13. | Karol Biernacki | 31 |
14. | Kacper Karol Kowalicki | 31 |
15. | Aleksandra Marta Pastuszka | 31 |
16. | Jakub Ślusarski | 31 |
Zakwalifikowani uczniowie mają obowiązek potwierdzić swój udział w projekcie w sposób określony w oddzielnym liście elektronicznym do dnia 19 października 2017 r. Kandydat może złożyć odwołanie od decyzji Komisji Rekrutacyjnej w okresie jednego dnia roboczego licząc od dnia upublicznienia wyników rekrutacji.
Komisja Rekrutacyjna
Komisja Rekrutacyjne po analizie 30 wniosków na listę rezerwową wpisała następujących uczniów:
L.p. | Imię i nazwisko | Liczba uzyskanych punktów |
1. | Bartosz Makuła | 30 |
2. | Bartosz Piotr Chreścionko | 29 wyższa ocena z języka angielskiego |
3. | Piotr Marek Chmielewski | 29 niższa ocena z języka angielskiego |
4. | Mikołaj Paciejewski | 27 |
5. | Piotr Karol Kołpaczyński | 26 |
6. | Maciej Kasprzyk | 25 wyższa ocena z języka angielskiego |
7. | Łukasz Mateusz Goc | 25 niższa ocena z języka angielskiego |
8. | Bartosz Robert Targański | 24 |
9. | Michał Wawer | 23 |
10. | Patryk Golba | 22 |
11. | Konrad Marcin Wieczorek | 21 |
12. | Mateusz Szulc | 20 |
13. | Dominik Kłudkiewicz | 14 |
14. | Maciej Godlewski | 12 |
Kandydat może złożyć odwołanie od decyzji Komisji Rekrutacyjnej w okresie jednego dnia roboczego licząc od dnia upublicznienia wyników rekrutacji.
Komisja Rekrutacyjna
Warszawa, dnia 3 października 2017 r
do projektu „Zwiększenie szans na podjęcie pracy w zawodzie technik informatyk dla uczniów Zespołu Szkół nr 36 w Warszawie” nr projektu: 2016-1-PL01-KA102-023996 finansowany ze środków ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER) w ramach projektu „Staże zagraniczne dla uczniów i absolwentów szkół zawodowych oraz mobilność kadry kształcenia zawodowego”.
Komisja Rekrutacyjne po analizie 31 wniosków zakwalifikowała do drugiego etapu rekrutacji następujących uczniów:
Wnioski niżej wymienionych uczniów nie spełniają wymogów formalnych:
Kandydat może złożyć odwołanie od decyzji Komisji Rekrutacyjnej w okresie jednego dnia roboczego licząc od dnia upublicznienia wyników rekrutacji.
Komisja Rekrutacyjna
W dniach od 19 września do 2 października 2017 r. będzie trwał pierwszy etap rekrutacji do projektu „Zwiększenie szans na podjęcie pracy w zawodzie technik informatyk dla uczniów Zespołu Szkół nr 36 w Warszawie”.
Podstawowe kryteria rekrutacyjne dla kandydatów zamierzających ubiegać się o bezpłatne staże zagraniczne to:
Kandydaci, którzy spełniają powyższe kryteria i zamierzają uczestniczyć w stażu zagranicznym muszą zapoznać się z:
oraz wypełnić i złożyć w sekretariacie szkoły do dnia 2 października br. następujące dokumenty:
kserokopię świadectwa z kwalifikacji E.12.
O dacie złożenia formularza zgłoszeniowego i dodatkowych dokumentów decyduje data ich wpłynięcia do sekretariatu szkoły.
W dniach od 10 kwietnia do dnia 24 kwietnia br. trwa rekrutacja uczestników – nauczycieli przedmiotów zawodowych do projektu „Zwiększenie szans na podjęcie pracy w zawodzie technik informatyk dla uczniów Zespołu Szkół nr 36 w Warszawie” w ramach projektu „Staże zagraniczne dla uczniów i absolwentów szkół zawodowych oraz mobilność kadry kształcenia zawodowego” realizowanego ze środków PO WER na zasadach Programu Erasmus+ sektor Kształcenie i szkolenia zawodowe skierowany do nauczycieli przedmiotów zawodowych w Zespole Szkół Nr 36 w Warszawie.
do projektu „Zwiększenie szans na podjęcie pracy w zawodzie technik informatyk dla uczniów Zespołu Szkół nr 36 w Warszawie” nr projektu: 2016-1-PL01-KA102-023996 finansowany ze środków ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER) w ramach projektu „Staże zagraniczne dla uczniów i absolwentów szkół zawodowych oraz mobilność kadry kształcenia zawodowego”.
Komisja Rekrutacyjne po analizie 30 wniosków zakwalifikowała do udziału w projekcie następujących uczniów:
L.p. | Imię i nazwisko | Liczba uzyskanych punktów |
1. | Jakub Gańcza | 43 punkty |
2. | Dariusz Pietrusiński | 43 punkty |
3. | Oskar Dołęga | 42 punkty |
4. | Kamil Bogumił | 42 punkty |
5. | Aleksander Rybusiewicz | 42 punkty |
6. | Krzysztof Sękowski | 41 punktów |
7. | Adam Linart | 40 punktów |
8. | Adam Brol | 39 punktów |
9. | Piotr Matejak | 38 punktów |
10. | Jakub Kwiatkowski | 36 punktów |
11. | Albert Zawadzki | 35 punktów |
12. | Kamil Siedlecki | 34 punkty |
13. | Michał Waśkiewicz | 33 punkty |
14. | Cezary Waluszko | 33 punkty |
15. | Wojciech Bobrowicz | 33 punkty |
16. | Filip Kurek | 31 punktów |
na listę rezerwową zostali wpisani następujący uczniowie:
L.p. | Imię i nazwisko | Liczba uzyskanych punktów |
1. | Maciej Saranda | 31 punktów (niższa ocena z j. angielskiego) |
2. | Bartosz Chreścionko | 28 punktów (wyższa ocena z j. angielskiego) |
3. | Marcin Kurenda | 28 punktów (niższa ocena z j. angielskiego) |
4. | Krzysztof Kowalski | 26 punktów |
5. | Grzegorz Orłowski | 25 punktów |
6. | Marcin Krul | 22 punkty (wyższa ocena z j. angielskiego) |
7. | Michał Kret | 22 punkty (wyższa ocena z zachowania) |
8. | Piotr Orlik | 22 punkty (niższa ocena z zachowania) |
9. | Arkadiusz Cacko | 21 punktów (wyższa ocena z j. angielskiego) |
10. | Przemysław Siestrzewitowski | 21 punktów (niższa ocena z j. angielskiego) |
11. | Mateusz Szulc | 20 punktów |
12. | Patryk Bień | 16 punktów |
13. | Dominik Kłudkiewicz | 15 punktów |
14. | Mikołaj Pawelec | 12 punktów |
Zakwalifikowani uczniowie mają obowiązek potwierdzić swój udział w projekcie w sposób określony w oddzielnym liście elektronicznym do dnia 9 grudnia 2016 r.
Kandydat może złożyć odwołanie od decyzji Komisji Rekrutacyjnej w okresie jednego dnia roboczego licząc od dnia upublicznienia wyników rekrutacji. Komisja Rekrutacyjna
Warszawa, dnia 25 listopada 2016 r.
do projektu „Zwiększenie szans na podjęcie pracy w zawodzie technik informatyk dla uczniów Zespołu Szkół nr 36 w Warszawie” nr projektu: 2016-1-PL01-KA102-023996 finansowany ze środków ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER) w ramach projektu „Staże zagraniczne dla uczniów i absolwentów szkół zawodowych oraz mobilność kadry kształcenia zawodowego”.
Komisja Rekrutacyjne po analizie 35 wniosków zakwalifikowała do drugiego etapu rekrutacji następujących uczniów:
Wnioski niżej wymienionych uczniów nie spełniają wymogów formalnych:
Kandydat może złożyć odwołanie od decyzji Komisji Rekrutacyjnej w okresie jednego dnia roboczego licząc od dnia upublicznienia wyników rekrutacji.
Komisja Rekrutacyjna
W zawiązku z pytaniami dotyczącymi obliczania „uzyskanej liczby punktów podczas egzaminu potwierdzającego kwalifikację w zawodzie E.12 Montaż i eksploatacja komputerów osobistych oraz urządzeń peryferyjnych” informuję, że uzyskanie świadectwa z kwalifikacji E.12 oznacza, że zdający musiał uzyskać pozytywny wynik z części pisemnej i praktycznej egzaminu. Na potrzeby rekrutacji do projektu są uwzględniane obie te części egzaminu. Wynik egzaminu na potrzeby rekrutacji do projektu oznacza średnią liczbę punktów uzyskanych z obu części egzaminu. Kandydaci, którzy uzyskali średni wynik niższy niż 75% otrzymują zero punktów z tego kryterium rekrutacyjnego.
Dyrektor
W dniach od 16 listopada do dnia 24 listopada br. będzie trwał pierwszy etap rekrutacji do projektu „Zwiększenie szans na podjęcie pracy w zawodzie technik informatyk dla uczniów Zespołu Szkół nr 36 w Warszawie” w ramach projektu „Staże zagraniczne dla uczniów i absolwentów szkół zawodowych oraz mobilność kadry kształcenia zawodowego” realizowanego ze środków PO WER na zasadach Programu Erasmus+ sektor Kształcenie i szkolenia zawodowe.
Podstawowe kryteria rekrutacyjne dla kandydatów zamierzających ubiegać się o bezpłatne staże zagraniczne to:
Kandydaci, którzy spełniają powyższe kryteria i zamierzają uczestniczyć w stażu zagranicznym muszą zapoznać się z:
oraz złożyć w sekretariacie szkoły do dnia 24 listopada br. następujące dokumenty:
kserokopię świadectwa z kwalifikacji E.12.
O dacie złożenia formularza zgłoszeniowego i dodatkowych dokumentów decyduje data ich wpłynięcia do sekretariatu szkoły.
Dodatkowe informacje oraz dokumenty do pobrania znajdują się na stronie internetowej szkoły www.kasprzak.edu.pl.
W naszej szkole rozpoczęła się realizacja projektu „Zwiększenie szans na podjęcie pracy w zawodzie technik informatyk dla uczniów Zespołu Szkół nr 36 w Warszawie”. Został on zatwierdzony do realizacji ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER) w ramach projektu „Staże zagraniczne dla uczniów i absolwentów szkół zawodowych oraz mobilność kadry kształcenia zawodowego”.
Podczas trwania projektu 32 uczniów kształcących się w zawodzie technik informatyk wyjedzie na praktyki zagraniczne. Odbędą się one w dwóch turach: pierwszy wyjazd w pierwszym kwartale 2017 roku oraz drugi wyjazd w pierwszym kwartale 2018 roku. Każda z grup będzie liczyła 16 uczniów. Każdy z wyjazdów obejmie trzy tygodnie praktyk w przedsiębiorstwach w Irlandii. W ramach projektu przewidziano praktyki dla dwóch nauczycieli przedmiotów zawodowych. Praktyki te będą trwały sześć tygodni. Odbędą się w miesiącach lipiec-sierpień 2017 roku w przedsiębiorstwach zlokalizowanych w Irlandii.
Głównymi celami projektu są:
Uczniowie uczestniczący w projekcie zdobędą doświadczenie, które pozwoli im łatwiej podjąć satysfakcjonującą pracę w zawodzie.
Uczniowie otrzymają wsparcie językowe, kulturalno-pedagogiczne oraz pomoc w rozwiązywaniu bieżących spraw podczas pobytu za granicą. Dla uczniów zostaną zorganizowane wycieczki w celu poznania kultury kraju docelowego.
Accessibility
visibility_offDisable flashes
titleMark headings
settingsBackground Color
zoom_outZoom out
zoom_inZoom in
spellcheckReadable font
brightness_highBright contrast
brightness_lowDark contrast
format_underlinedUnderline links
font_downloadMark links
Reset all optionscached